ارب پتی ایلون مسک نے سابق این بی سی یونیورسل ایڈورٹائزنگ چیف لنڈا یاکارینو کو ٹویٹر کا نیا سی ای او نامزد کیا ہے

 امریکی ارب پتی ایلون مسک نے سابق این بی سی یونیورسل ایڈورٹائزنگ چیف لنڈا یاکارینو کو ٹویٹر کا 

نیا سی ای او نامزد کیا ہے

Linda Yaccarino appointed as a new CEO Twitter


، کیونکہ کمپنی اشتہار کی آمدنی میں کمی کو ریورس کرنے کی کوشش کرتی ہے۔Yaccarino چیلنجوں اور قرضوں کے بھاری بوجھ سے گھرے ہوئے ایک سوشل میڈیا پلیٹ فارم کو سنبھالے گی، جب اس نے NBCUniversal میں اشتہارات کے کاروبار کو جدید بنانے میں کئی سال گزارے، جو Comcast Corp کی ملکیت ہے۔

نئی سی ای او کے متعلق سر ای لان مسک نے کہاہےکہ:   

"میں لنڈا یاکارینو کو ٹویٹر کے نئے سی ای او کے طور پر خوش آمدید کہتے ہوئے پرجوش ہوں!" مسک نے جمعہ کو ایک ٹویٹ میں کہا۔ "@LindaYacc بنیادی طور پر کاروباری کاموں پر توجہ مرکوز کرے گا، جبکہ میں مصنوعات کے ڈیزائن اور نئی ٹیکنالوجی پر توجہ مرکوز کرتا ہوں۔"

اکتوبر میں جب سے مسک نے ٹویٹر حاصل کیا ہے، مشتہرین سوشل میڈیا پلیٹ فارم سے بھاگ گئے ہیں، اس خدشے میں کہ کمپنی کا تقریباً 80 فیصد عملہ کھو جانے کے بعد ان کے اشتہارات نامناسب مواد کے ساتھ ظاہر ہو سکتے ہیں۔ مسک نے اس سال کے شروع میں اعتراف کیا کہ ٹویٹر کو اشتہارات کی آمدنی میں بڑے پیمانے پر کمی کا سامنا کرنا پڑا۔

Linda Yaccarino appointed as a new CEO Twitter


ایک طویل عرصے سے اشتہاری صنعت کے ایگزیکٹو اور AJL ایڈوائزری کے سی ای او، ایک مارکیٹنگ کنسلٹنسی، Lou Paskalis نے کہا کہ ٹویٹر کا "روشن عمل فوری طور پر 180 ڈگری کا موڑ لے گا"۔ انہوں نے کہا "میرے خیال میں (Yaccarino) نے NBCU میں ہر اس پہاڑ پر چڑھائی ہے جو وہ کر سکتی تھی اور اسے بہت اچھے طریقے سے انجام دیا ہے۔ اور ٹویٹر پر آرڈر بحال کرنے سے بڑا کوئی چیلنج نہیں ہے،" ۔

جب کہ مسک نے کہا کہ یاکارینو ایک "ہر چیز ایپ" بنانے میں مدد کرے گا، جس کے بارے میں اس نے پہلے کہا ہے کہ وہ متعدد خدمات پیش کر سکتا ہے جیسے پیئر ٹو پیئر ادائیگی، اس کے اشتہاری تجربہ کار کے انتخاب نے اشارہ دیا کہ ڈیجیٹل اشتہارات بنیادی توجہ کا مرکز رہیں گے۔

مسک نے ٹویٹر کے ہزاروں ملازمین کو نکال دیا ہے، سبسکرپشن پروڈکٹ کے اجراء میں جلدی کی ہے جس سے سکیمرز کو بڑے برانڈز کی نقالی کرنے کی اجازت دی گئی ہے اور ان صارفین کو معطل کر دیا گیا ہے جن سے وہ متفق نہیں تھے، ان سبھی نے برانڈز کو پلیٹ فارم پر خرچ کرنے سے روک دیا ہے۔اشتہارات سے دور رہنے کے لیے، ارب پتی نے ٹویٹر بلیو پر توجہ مرکوز کی ہے، ایک سبسکرپشن فیچر جس پر صارفین کو ان کے اکاؤنٹس کی تصدیق کے لیے ہر ماہ $8 لاگت آتی ہے، لیکن پروڈکٹ کو محدود کامیابی ملی ہے۔

آزاد محقق ٹریوس براؤن، جو وقت کے ساتھ ساتھ ٹوئٹر بلیو کے صارفین کی تعداد کا سراغ لگا رہے ہیں، نے اندازہ لگایا ہے کہ 30 اپریل تک 619,858 صارفین تھے۔

GK ڈیجیٹل وینچرز میڈیا کنسلٹنسی کے چیف ایگزیکٹیو گریگ کاہن نے کہا، "ٹوئٹر کو اشتہاری برادری کے ساتھ ساکھ کی ضرورت ہے۔" "لنڈا نے اپنے اعتماد، نئے شراکت داروں کو میز پر لانے کی اس کی اختراعی فطرت اور تعلقات کے گہرے بینچ کا مظاہرہ کیا ہے۔"الیکٹرک گاڑیاں بنانے والی کمپنی Tesla Inc کے سی ای او مسک نے اکتوبر میں 44 بلین ڈالر میں ٹوئٹر کی خریداری مکمل کی۔ انہوں نے جمعہ کو کہا کہ یاکارینو کی خدمات حاصل کرنے سے وہ ٹیسلا کو چلانے میں زیادہ وقت گزار سکیں گے۔

جمعرات کو، مسک نے ٹویٹ کیا کہ اسے یاکارینو کی شناخت کیے بغیر ایک سی ای او ملا ہے۔ یاکارینو کے قریبی ایک شخص نے کہا کہ مسک کے ٹویٹ نے ان کے ٹویٹر میں شامل ہونے کے ٹائم ٹیبل کو تیز کر دیا ہے، جو ٹیسلا کے شیئر ہولڈرز کے لیے ایک بام ثابت ہو گا۔

جمعہ کو ٹیسلا کے حصص 2.4 فیصد گر کر $167.98 پر ختم ہوئے، جبکہ کامکاسٹ کے حصص 0.4 فیصد کم ہوکر $40.21 پر آگئے۔

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Got it!) days=(7)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !